zondag 23 september 2018

En dan nu... zenuwpijn...

De gordelroos is zo goed als verdwenen, gelukkig! Maar daarvoor in de plaats is er nu zenuwpijn.
Linkerkant van mijn tong, mijn kaak, binnenkant keel link, mijn kaaklijn tot aan mijn oor en mijn wang en linkerstuk van kin. De pijnscheuten die je krijgt, omdat je er ff overheen wrijft door jeuk, is zo vreselijk erg, daar kan echt geen pijnstiller tegenop. Het duurt maar een paar seconden, maar dat zijn dan ook een paar seconden from hell!

Ik slik inmiddels 225 mg Lyrica (tegen zenuwpijn) maar dat is nog niet voldoende..
Op linkerkant liggen is ook geen optie, dan krijg je pijnscheuten, dus ben verplicht rechts te gaan liggen en zo kan ik dus niet slapen..

Navraag blijkt dat iedereen zenuwpijn krijgt na gordelroos. Het kan een paar dagen duren, maar ook weken tot maanden of altijd! Ik wist niet dat het zo erg zou zijn eerlijk gezegd.

De koortsaanvallen en het beroerd voelen hoort er ook bij, blijkt. Dus ik moet gewoon "uitzieken".
Gaan we dan maar doen..

Mijn motto voor dit: Liever zenuwpijn dan er niet meer zijn...

Carpe Diem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten