dinsdag 1 november 2016

Moedeloos...

Ja, moedeloos wordt ik er van...
Al paar weken niet lekker, virus... een mislukte transfusie en een transfusie, die totaal niet heeft geholpen naar mijn mening...

Vanmorgen zou ik gesprek hebben met de Oncologie Psych.. dat werd hem dus niet.. Hele nacht (tot half 6!) wakker geweest door koorts, niet lekker zijn, maar ondertussen doodmoe wezen..
Al een paar dagen kortademig, koorts (tussen 37.1 en 38.9) en pijn tussen mijn schouderbladen..
Ook diep inademen doet zeer.. Maar ik hoest daarentegen weinig...

Alles afgebeld en nieuwe afspraken gemaakt.. kreeg ik een telefoontje van mijn huisarts: Morgenvroeg om half 11 wil hij me graag zien. Ik denk dat hij alle info binnen heeft gehad over mij en sinds dat hij hier op 3 aug voor de deur stond, heb ik hem nog maar 1 keer kort gezien. Op zich heel tof..

Maar aangezien ik heel het spul niet vertrouwde, besloot ik toch om mijn arts eens te bellen..
Na een uur werd ik terug gebeld.. Nee het was zeker niet goed wat ik zoal had gezegd over mijn klachten en ze willen dat ik me morgenvroeg ook gelijk ff laat onderzoeken, want ze vermoeden een longontsteking..
Daarvoor hoef ik dan gelukkig niet naar Groningen..
Ik krijg ook een kuur voor mijn koortslip, blijkbaar is dat ook not done in mijn toestand...

Dus ik zit echt in angst.. en ik kan nu ook echt niet positief zijn of blijven.. Enige wat bij mij gelukkig wel werkt, is dat mijn lichaam sterk genoeg is, ik voel me verder niet echt ziek...

Ik hoop zo dat het niks is, maar ik heb er grote vrees voor.. Ik ben eigenlijk overal ineens bang voor?
En het wordt ook echt tijd om met die psychologe te praten, maar weer wordt het pas volgende week...

Ik blijf afspraken afbellen en nieuwe maken... Als dit zo moet gaan tot mijn sct, pfffff

Ja, ik ben moedeloos en angstig... en totaal niet in mijn knollentuin...

8 opmerkingen:

  1. Getsie Mier,zou willen dat ik wat van je kon overnemen en je wat beter laten voelen. Ik volg je blog op de voet,en hoop voor je dat er over een poosje berichten komen dat het beter/goed met je gaat.
    Ik kom je zeker een keer opzoeken! Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeft gewoon even zijn tijd nodig, heb hele goeie dagen en zoals deze week veel dipdagen.. Hoort er allemaal bij zeggen ze. En gezellig! xxx

      Verwijderen
  2. Ik sluit mij bij Ingrid aan ik volg jou ook op de voet ik vind dit allemaal zo vreselijk al die onzeker heden je kan er wel gek van worden, wens jou heel veel sterkte maar dat heb ik al zo vaak gezegd weet het ook even niet meer. Jou moeder had op haar Facebook link geplaatst vandaar dat ik jou volg heb jou vorig jaar gezien bij jou moeder thuis maar zo wie zo wist ik wel wie mier was. Ik ben een zus van Danie Kampinga en ik ben degene die anoniem invult xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk dat je me volgt! Ja tuurlijk ken ik jou ;) Lief van je.. En dank je wel voor je steun, doet me goed xx

      Verwijderen
  3. Dikke knuffel Mier, ik snap dat het allemaal ruk is en dat de onzekerheid gecombineerd met hoe je je voelt, loodzwaar is, lichamelijk maar zeker ook geestelijk. Ik kan je alleen maar sterkte wensen bij je loden last.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die onzekerheid breekt je op inderdaad... probeer ook mijn uiterste best te doen om er mee te leren om gaan.. Soms lukt dat heel goed, andere dagen weer niet.. Tnx, steun doet me sws heel erg goed! xx

      Verwijderen
  4. hele dikke knuf Mier...Ik wil heel graag bij je komen met Ria om de knuf persoonlijk te brengen..laat maar weten of je dat wilt..en als je dat niet wilt snap ik dat en leg ik me daar bij neer maar zou je graag willen zien.. love you Miertje..Groetjes Anita ...Kussssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag je langskomen, spreken wel ff snel af meid.. Love you 2 xxx

      Verwijderen