vrijdag 4 november 2016

Wat bijzonder...

Mijn zusje heeft vandaag gesprek gehad in UMCG hoe het verder gaat nu met haar als donor zijn.
Het lijkt zo gemakkelijk, maar dat is het niet... Ik heb echt diep respect voor haar dat zij dit voor mij wil doen...

Wat ik heel bijzonder vind is dat, nadat ik haar sct heb gekregen, we een 2eiigie - tweeling zijn..
Dat had ik dus nog niet gehoord! En ik heb dan ook haar bloedgroep..

Het loopt dus nu allemaal.. en ik vind het onwijs spannend. Mijn zusje overigens ook hoor...

Ik weet ook echt niet hoe ik haar moet bedanken, daar zijn geen woorden voor of wat dan ook...
Als ik meer info heb gehad, zal ik daarover schrijven, maar dit vond ik zo bijzonder...

Zo word je enige echte zusje je tweelingzus hihi... geweldig!

1 opmerking:

  1. O jee, zijn er twee van jullie? :P ;) Heel gunstig, lijkt me. Hoe meer jullie gemeen hebben hoe beter.

    BeantwoordenVerwijderen